MSC Cruises onthult grootste winkelruimte op zee voor MSC Euribia
MSC Cruises heeft aangekondigd dat haar nieuwste cruisechip MSC Euribia het nieuwste en grootste winkelgebied op zee zal hebben wanneer het komende maand debuteert.
MSC Euribia’s nieuwste winkelgebied beslaat 1.278 vierkante meter en beschikt over een gloednieuw Luxury Plaza met een scala aan technologie, gadgets en milieuvriendelijke producten. De Luxury Plaza biedt passagiers ook de kans om deel te nemen aan workshops, seminars, ontdekkingssessies, één-op-één gesprekken met een personal shopper, proeverijen en demonstraties.
In de Luxury Plaza bevindt zich o.a. de gerenommeerde Luxury Watch & Jewelry concept boutique waar de meest gewilde horlogemerken verkrijgbaar zijn, zoals Baume & Mercier, Bvlgari, Hublot, IWC Schaffhausen, Montblanc, Panerai, Tag Heuer en Ulysse Nardin. Voor de eerste keer in de vloot lanceert MSC een Liquors & Cigars-zone, met een exclusief aanbod. Passagiers kunnen Davidoff-sigaren en een selectie Schotse Single Malt whisky’s verwachten.
“We zijn bijzonder enthousiast om wat we aan boord van MSC Euribia hebben met toekomstige gasten te delen”, aldus Adrian Pittaway, Hoofd Retail. “Met open winkelruimtes, nieuwe ontmoetingsruimtes en speciale ruimtes voor luxe zorgt het ervoor dat we voor elk type gast iets nieuws bieden.”
Het schip zal ook beschikken over een opnieuw ontworpen Shopping Gallery die nieuwe producten op bijzondere manieren tentoonstel o.a. via een nieuw gecreëerde “digitale zone.”
De MSC Logo Shop heeft ook zijn selectie uitgebreid met een grote focus op gerecyclede / natuurlijke materialen, minder verpakkingsmaterialen en afvalvermindering en meer eco-labeling certificering.